Kørekort-Lyngby

få kørekort som du vil have det

Kørekort-Lyngby

Kørekort i din tempo

Selv om kørekortet er et vigtigt kort i livet, er der andre ting der er ligeså vigtige. For Nybrotrafikskole er det vigtigt, at du får en succesoplevelse når du tager dit kørekort, uanset om det er et almindeligt kørekort til bil, MC-kørekort, lynkursus bilkørekort, generhvervelse af kørekort, trailerkørekort eller andet.

Det er en tillidssag at tage kørekort. Derfor er det en god ide at tale med kørelæreren, inden du går i gang med at tage kørekort. Dit kørekortforløb skal føles ubesværet, fleksibelt og med dig i centrum. Du kan afbetale dit kørekort over flere måneder helt rente- og gebyrfrit!

Vi har elever fra hele København, herunder LyngbyHellerup, Gladsaxe, Gentofte, Herlev, m.v., som tager kørekort hos os. Nybrotrafikskole ligger i Lyngby, ikke så langt fra banegården, så det er meget let at komme til teorilokalet og følge undervisning når du skal have et kørekort til personbil.

Kom til GRATIS prøvetime i teori, så du kan se om vi lever op til dine forventninger.