MC Kørekort

Motorcykelkørekort til en fornuftig pris

two_wheeler

MC Kørekort

Nybrotrafikskole i Lyngby tilbyder kvalitetsundervisning til MC kørekort samlet i en lovpakke.

Lige nu kan du tage et MC kørekort for kun 9.499 kr. Du sparer 3300 kr.

Vores teoriundervisning foregår med en rigtig teorilærer, der gennemgår hele forløbet med dig. Du har den samme lærer i teori og praktik, idet det giver en bedre forståelse.

Du skal kun tage et trafikrelateret førstehjælpskursus første gang du tager et kørekort. Det vil sige, har du kørekort til bil skal du ikke have førstehjælpskursus til MC-kørekort. I Danmark kan man tidligst erhverve motorcykelkørekort, når man er fyldt 18 år.

Først når man er fyldt 24 år, er man ikke længere underlagt betingelser om alder og erfaring, hvad angår de mange kategorier af MC-kørekort. Læs mere om reglerne når du skal have et MC-kørekort

Vælg det hold, der passer dig, og tilmeld dig nu! Vær opmærksom på, at holdets placering enten vil være på Frederiksberg eller i Lyngby, afhængigt af antallet af tilmeldte elever. Tak for din forståelse!

Motorcykel kørekort

9.499 kr.

Ubegrænset teorikursus i teorilokale

Evaluerende teoriprøver

​4 kørelektioner manøvrebane

5 lektioner køreteknik

13 kørelektioner på vej og motorvej

22 kørelektioner i alt

normalpris kr. 11.799

* Bemærk at køb af lovpakke gælder i 1 år.

Herudover skal der påregnes udgifter til:

Evt. ekstra kørelektioner á 45 min. 450 kr.
Køreprøvegebyr 1000 kr.
Administration gebyr 400 kr.
Onlinekode adgang til teori (4 mdr.) 500 kr.
Leje af MC til køreprøven 1400 kr.