Beståelsesgaranti

Vi er sikre på, at du nemt vil bestå den afsluttende teoriprøve hos politiet i første forsøg og derfor giver vi 100% beståelsesgaranti. Du skal bestå ALLE 41 online teoriprøver på prøve.dk i første eller senest i andet forsøg, samt indgå i vores teoriundervisning for at benytte dig af beståelsesgarantiet. Du skal også deltage i al obligatorisk undervisning på køreskolen for, at garantien skal gælde. Hvis du ikke bestå teoriprøven hos politiet i første forsøg så kan du skrive til os på nybrotrafikskole@outlook.dk.

På den måde vil vi gerne motivere dig til at gennemgå alle vores teoriprøver og forberede dig 100% til den afsluttende teoriprøve hos politiet. Vi håber, at du vil være glad for at bruge vores teoriundervisning.