TAXA

TAXA kørekort

local_taxi

TAXA

Drømmer du om at styre hjulene på en taxa og skabe din egen vej i transportverdenen? Hos Nybrotrafikskole i Lyngby er vi dedikerede til at gøre dine ambitioner til virkelighed med vores professionelle taxa kørekortprogram.

Vi har

• Erfarne Instruktører: Vores team af erfarne og certificerede instruktører er dedikeret til at give dig den nødvendige viden og færdigheder til at blive en sikker og ansvarlig taxachauffør.

• Individuel tilgang: Vi forstår, at hver elev er unik. Derfor tilpasser vi vores undervisning for at imødekomme dine behov og sikre, at du er godt forberedt til udfordringerne som taxachauffør.

Hvornår kan jeg tage taxa kørekort?

Taxa kørekort kan man starte med at tage når man er fyldt 21 år. Desuden kræver det, at du som ansøgeren har haft et almindeligt kørekort (kategori B) i mindst 3 år og at du har indsendt en ansøgning til politiet om at få at taxa kørekort. Der kræves også, at du taler dansk på et middelt niveau og at du modtager teori- og praktisk undervisning på køreskolen.

Du skal også have en godkendt lægeerklæring. Kontakt os i dag og hør mere om forløbet. Nybrotrafikskole er ikke bare en køreskole – vi former chauffører til succes!

Taxa kørekort

9899 kr.

• Evaluerende teoriprøver og ubegrænset teori
  • Bilteknik, vejfinding 3 lektioner
  • Kvalifikationskursus

Herudover skal der påregnes udgifter til:

Evt. ekstra kørelektioner á 45 min. 450 kr.
Gebyr til politi inkl. adm. gebyr 780 kr.
Honorar ved køreprøve 975 kr.
Dobbelt DVD (teori og test) 395 kr.